torstai 4. marraskuuta 2010

Ensimmäinen blogi-julkaisu

Tervehdys!
Pitkästä aikaa päätin aloittaa pojille oman blogin, meillähän oli tuossa muutama vuosi sitten blogi käytössä, mutta se ajan puutteen vuoksi sitten vain jäi. No, kolmas(?) kerta ehkä toden sanoo.
Tänään (taas) totesin, että itselläni ei ole minkäänlaista auktoriteettiä poikiin. Nikolla sitten taas on. Kun olen yksin kotona, niin pojat tai no lähinnä Armas, tekee kaikkea mitä ei saisi. Kun Niko on kotona niin yksi kulmien kohotus riittää, että pahat teot loppuvat. Väärin! Mihin on kadonnut oma valta? Tai sitten olen vain hemmotellut pojat piloille, mitä luultavammin olen, ja siksi menettänyt komennusvoiman kokonaan.

Jokatapauksessa.
Olen ilmoittanut nyt Oskarin TUROKin näyttelyyn, joka on kolmen viikon päästä. Odotan jo innolla, että miten siellä tulee sujumaan. Meiltä puuttuu nyt yksi serti, että Oskari valmistuisi GIC-titteliin. Hii! Edetään nyt uuden mallin mukaan, meillä on siis yhteensä viisi kotimaista serttiä ja kaksi ulkomaista, Virosta molemmat, eli tarvitaan nyt vielä yksi kotimainen. Täytyy siis toivoa, että ollaan sen verran parempia että voitetaan mahdolliset kilpakumppanit. Tosin Oskari on kyllä aika kivasti kasvattanut karvaa tässä syksyn aikana ja massaakin on kerännyt, että komealta norskimiäheltä se kyllä näyttää. Olen aika optimisminen sen suhteen kyllä.
No, eipä tällä kertaa tämän kummempaa.

Ei kommentteja: