keskiviikko 15. elokuuta 2012

Ei mennyt maanantai ihan putkeen.

Hohhoijaa. Ilmoitin maanantaina siis kissoja näyttelyihin ja maanantai-illalla, kun olin sitten laittamassa papereita kirjekuoreen aloin katselemaan niitä päivämääriä vähän tarkemmin. No niin. Hoksasin siinä sitten, että URKin näyttelyn aikaan ei pentu ole vielä kolmea kuukautta. Tästä fiksuna sitten päättelin sen, että nyt olin taas kuullut jotain omiani ja soitin siis pikapikaa Suville ja varmistelin, että mikäs se paikka nyt olikaan mihin me ajateltiin mennä. ERY-SYD.

Saatoin vähän kirota siinä, tietysti kun olin maksut jo laittanut väärään paikkaan. Että voiko kukaan olla oikeasti näin hajamielinen ja kova säheltämään kuin mä olen. Tämäkin asia on nyt hoidossa, että tästä nyt aiheutui vähän vaan ylimäärästä työtä mulle sekä sitten sinne URKin päähän, kun he joutuvat mulle noita maksuja palauttelemaan. Pahoittelin kyllä kovasti :D

TÄNÄÄN sitten ilmoittelen nuo kissat ihan oikeisiin paikkoihin. Nimittäin marraskuun alkupuolen ERY-SYD:n näyttelyyn, joka on Helsingissä. Ja nyt oon kyllä niin monta kertaa katsonu kaikki jutut, että ei pitäisi tällä kertaa mennä mitään väärin. Tosin ei parane nuolasta ennenkuin tipahtaa..
 
Ja eilen käväisin eläinlääkärissä tosiaan hakemassa leiman rekisterikirjaan ja sitten sain myös todistuksen viimeisimmistä verikokeiden tuloksista, kun yllättäen olin nekin unohtanut pyytää :D.
 
Ja niin. Me nyt saatiin päätettyä pennulle nimi :)
Meille tulee Aatos ♥.
Jännättää mitä isot pojat sitten sanoo, ii!

Ei kommentteja: